How can I make you stay?

Det är ingen vanlig dag för idag är det Tess födelsedag, GRATTIS gumman och hoppas din dag har varit toppen!! :)

Min dag har varit allt i allo, har haft så jävla ont i magen.. Kändes som jag hade/har en sten i magen.. Blir bara värre också.. Hoppas det släpper inatt annars blir det inte kul imorn.. :S
Sen så har jag blivit "mobbad" på jobbet idag också, och det ska min arbetskompis få sota för imorn kan jag lova!! ;D
En annan grej som va lett idag var att när jag kom ut på rast förrut så hade jag missat samtal och ett meddelande på min telefon och i sms:et stod det att "han" ville att jag skulle komma på jobbintervju snarast i Karlstad för ett jobb jag sökte för nån månad sen.. INGE TYPISKT NÄ!! Men men.. Nu har jag heltid här och vågar inte riskera det, kommer fler tåg som sagt va.. Om jag hade haft kvar lägenheten i kd och inte fått heltid här hade jag inte tvekat en sekund! Längtar tillbaka t karlstad även om jag trivs jättebra här..

Imorn är det valborg också, ska bli förjävla kul =) Först blir det klassreunion med klassen, vi ska käka middag och kalasera lite. Sen bär det av mot andra festligheter :) Lutar mot munkfors, men sugen på karlstad också :)

Lördagen blir det att återhämta sig och sen dra till Karlstad där jag ska hjälpa broder och hans crew på deras Rough diamond club, efter det är det möjligt att det blir utgång :) :) :)

Efter denna helgen blir det att vara nykter ett tag framöver och återhämta sig lite. Tänkte nämligen att börja cykla till jobbet på måndag också (bara det är hyfsat väder). Gruvar mig för va ont i röva jag kmr ha på tisdag efter nästan 3 mil.. Men det är dags att börja slipa på formen nu så det får gå som det vill! :D

Sista jag måste nämna är att Partykryssningen till Riga var det roligaste jag vart med om på länge ;D What happens in Riga stays in Riga säger jag bara!! :D Tack för en superbra helg iaf Elin, Sanna och Cherié!

Ha de!

//Helle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0