In my head..

Påsken över, haft "långledigt" från jobbet. Har varit helt underbart :)
Träffat massa saknade vänner och familj, sen har det även blivit fest både här och där. Mycket trevligt :)
Telefonen har gått på högvarv denna helgen iaf, haha.. Tur att man är så snäll så man ställer upp för sina kompisar :P

Vårkänslora är det gott om iaf, när det gäller allt =)

Så jävla skönt är det att vara tillbaks, "solstrålen Helena" är tillbaks. Det var länge länge länge sen jag var så här glad och lycklig sist. Å nej, jag har inte gått å blivit kär. Men livet rullar på nått så fantastiskt bra just nu bara. Man har lärt sig av sina misstag och nu har jag blivit en bättre och mer självsäker Helena!

Aja, nu ska jag gå ut i det fina vädret och bara njuta för imorn bär det tillbaks till verkligheten (jobb).

Ha det bra :)

Kram


Diggar denna låten skarpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0