You can't say no to me..

Dålig som vanligt på att uppdatera, men har väl bättre saker för mig antar jag =)

Just nu rullar allt på riktigt fint, jobbar för fullt och trivs faktiskt jättebra på jobbet. Något som däremot är hemskt konstigt och underligt är att de senaste månaderna har jag bara sovit och varit helt färdig när jag kommit hem från jobbet. Men nu den senaste veckan har jag varit vaken nästan dygnet runt..... De senaste två dygnen har jag nog sovit 4 timmar sammanlagt, varav inatt en halvtimme.. :S Det värsta är att jag inte har varit trött på arbetet sen heller..... Hmmm. Ingen logisk förklaring till detta.

Har kommit igång lite med träning och så också, promenerar iaf minst 1 timme varje dag och sen så gör jag antingen styrka eller kondition på det =) Sakta men säkert ska jag komma igång, och jag tänkte att från och med första maj så ska jag börja cykla till jobbet varje dag (om vädret tillåter). Det blir ca: 2,5 mil om dagen det och då behöver man inte träna när man kommer hem! Toppen :)

Till helgen åker jag, Elin, Sanna och Cherié på partykryssning till Riga =) Kommer bli hur kul som helst, gött å komma bort från denna hålan en sväng å se lite nytt folk =)

Uppdaterar efter helgen ;)

Nej, nu blir det mys =)

Ha det! :)

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0