Fredag den 13:e augusti!

Lite halvsjuk, förkyld sådär.. Men sånt är livet.
Annars har denna dagen börjat ganska så bra faktiskt, fick vakna upp med min älskling utan nån jävla väckarklocka som väckte mig utan istället en röst som sa "god morgon älskling, har du sovit gott?"... Har nyss sagt hejdå till honom också, han åker till England tills på måndag.. Känns redan tomt nu när man har sett varandra varje dag i snart tre veckor. Men helgerna brukar ju gå fort och jag har massa inplanerat så det kommer gå superfort tills på måndag :)

Ikväll så ska jag umgås med massa vänner som jag inte sett på hur länge som helst, sen så blir det nog lite kalajs med några andra vänner :)
Imorn är det kräftskiva på gång i Munkfors :)
På söndag blir en fixardag :)

Ha en bra helg!

//Helle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0