Min dag!

Idag är inte vilken vanlig dag som helst, jag fyller ju faktiskt år :) En dag då många kan få mig på andra tankar än vad som just snurrar runt i mitt huvud nu...

Sist jag skrev här var jag nog världens lyckligaste tjej med vad jag trodde då världens bästa pojkvän. Vet inte vad som här hänt eller hur det lyckades bli såhär. Men jag är i alla fall singel och det gör ont i mig varje gång jag tänker på honom som fick mig att må såååååååååååå bra. Nu står jag på ruta ett igen.. Han var den första jag vågat släppa in sen jag hade ett förhållande sist och det är nästan två år sen... Och se hur det gick, åt helvete. Känns som jag är tillbaka i fjortisåldern när man hade förhållanden i några veckor.. För det är precis vad det var.. Men visst, jag förstår om han inte hade alla känslor som krävs för att ha ett förhållande. Då ska man ju inte vara tillsammans heller om man inte är på samma nivå. Dock kan jag inte förstå hur i helvete han kunde få mig att tro att det var så bra, säga saker han sa till mig, göra saker som han gjorde för mig och sen bara dra sig ur när det börjar på att bli jobbigt.. JAG ÄR VÄRD EN FÖRKLARING!!!!
Nu har jag skrivit av mig det, orkar inte förklara för folk mer så om ni läser det här fråga inte mer för jag vet inte mer än att jag känner mig som ett stort jävla frågetecken..

Förlåt och jag vet inte, är ord som inte borde finnas med i ordlistan!

Nu orkar jag inte deppa mer, varför ska jag göra det?! Mister man en så står det tusen åter, right? Dock så kommer jag ju alltid tycka om den killen även fast han gjort som han gjort... Han hade ju trots allt något som jag tydligen gilla väldigt skarpt och som ingen annan haft.. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det måste ju finnas fler killar som har nått speciellt :) Det tror jag på iaf :)

Redan igår ingsåg jag att vafan, man dör inte av att vara singel igen. Jag har ju trots allt många solstrålar i mitt liv som påminner mig varje dag att jag inte är värdelös. Tack för att ni finns, ni är guld! <3

Resten av dagen ska spenderas med familj och vänner, massa gosaker och paket :) Det kommer bli toppen!

THE SHOW MUST GO ON YOU KNOW :)

//Helle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0