Sista natten..

i min lägenhet i Karlstad.

Igår åkte jag ner till Karlstad ganska tidigt och började packa, senare på kvällen blev jag upphämtad av Sanna, Oda och Camilla. Vi förfesta typ 15 pers hemma hos Oda, sen blev det Nöjes och sen efterfest med singstar tills jag tappa rösten helt. Somna runt 5 :P
Hade en toppenkväll igår :)

Vakna imorse av världens nackvärk, headbanga tydligen igår kom jag på förrut. Fick sen skynda mig hem så jag skulle slippa få parkeringsböter. Sov en stund, sen kom syrran och hjälpte mig packa lite mer. Vi bestämde oss sen för att dra på bio, Snabba cash, den var helt okej faktiskt :)

Min helg i snabba drag..

Nu väntar sängen tror jag..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0