Hey, slow it down!

Jobbat som en idiot idag, helt sjukt vad folk äter mycket mera mat nu till påsk.. Å skinkor äter man väl inte till påsk tycker jag men som sagt det gör andra, är helt slut i ryggen efter ha lyft flera ton skinkor sammanlagt idag.. Men ska inte klaga, det blev lite övertid vilket innebär mer pengar :) Behövs verkligen nu, fattar inte vart alla pengar tar vägen :S Måste börja spara lite nu och inte leva så gött som jag gör :P
Herregud, ja somna direkt jag kom hem från arbetet också å sov tills nu 23.15. Bara att gå upp å borsta gaddarna och hoppa ner igen de :P

Vill ha vår, slänga in alla vinterkläder i garderoben och plocka fram vårkläderna och skorna.. Sitta i solen en riktigt fin vårdag slår det mesta! Mums, måste försöka tänka posetivt :)

Under veckan blir det nog bara en massa jobb och lite av allting annat, veckan innan påsk är som sagt ett helvete på jobbet. Så blir inte mycket fritid denna vecka. Tur att jag ska åka bort t helgen :)

Ne, detta går inte..

Sov gott folket :)


rfgrfgf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0