High on life =)

Kan inte säga annat än att jag är överlycklig, visste att 2010 skulle bli ett bra år för mig =)
En av anledningarna till att jag tror det är att häromdagen fick jag fast jobb, helt oväntat.. Lite komiskt var att tidigare samma dag gick jag till arbetsförmedlingen och skrev in mig som arbetslös och när jag kom hem ringde de från jobbet (Hemgården) och erbjöd mig heltid från och med kommande måndag :) Jag blev så jävla glad att jag börja skaka, hoppa, skrika.. Bästa dagen på väldigt väldigt länge! Visst, det kanske inte är drömjobbet men ett fast jobb är inte lätt att få och speciellt inte i Hagfors kommun..
En sån jävla lättnad att bli ekonomiskt oberoende, så himla skönt att kunna planera och köpa saker. Att veta att jag kommer kunna betala hyran/räkningarna varje månad =)

Tänkte jag skulle jobba ihop pengar så jag ska kunna plugga utan att behöva ta lån i framtiden, jag är bara 20 år än så jag behöver inte stressa fram något.. =)

Saknar bara lite små pusselbitar som kärlek och större lägenhet ;)

Men just nu ska jag bara njuta av det jag har =)


Ha de!

Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0