What do you want from me?!

Måste säga att jag har haft en riktig toppenhelg med underbara människor, helt kanoners har det varit! :)

I fredags hade jag en riktig chillkväll med god mat :) Igår hade jag min älskling här hela dagen (hunden) :P Fast han fick åka hem till Edebäck på kvällen då det stod kalasering på schemat för min del :) Tim och Cherin hade ju kalajs in the Park ;D Var först hos Malla på förferre, mycket trevligt. Kul att umgås med alla igen, sen drogs det vidare till Parken och där var det för en gångs skull mycket folk och riktigt kul! :) Sen finns det ju pajjaser som tror man är dum i huvve, fick så många kostiga erbjudande under kvällen vilket slutade med att jag höll på att dö av skrattanfall när jag skulle gå hem.. Systeryster var ute och härjade också, så vi tog följe hemmåt och ja jag kan ju säga att jag smittade av mitt goda humör på henne xD Folk måste ha trott vi var knäppa i huvudet!
När man kom hem så somnade jag ganska direkt, helt utslagen efter en mycket lyckad kväll :P

En annan sak skulle vara bra att införas tycker jag, FYLLELÅS på mobiler.. Alltid lika kul att vakna upp och kolla igenom telefonen. Konstiga sms och meningar, telefonnr som man inte har och så vidare.. Som tex; för några helger sen hade jag skrivit att jag var ute på sjön och fiskade ädelfisk. Vart får man det ifrån lixom?! haha.

Längtar redan efter kommande helger, då blir det kalasering i Årjäng, sen elmia, sen bartömmning i Sälen och sist men inte minst partykryssning till Riga :) April kmr bli toppen! :)


Nej, nu ska jag fixa matlåda å göra lite andra vuxensaker innan Johan Falk börjar :)

Ha det bra gott folk!






En av mina favoriter just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0