When dreams come true..

Här rullar dagarna på som vanligt, äntligen kommit in i en vardag som inte är full av stress.. Så skönt med heltidsjobb och veta vad man ska göra från dag till dag och planera in lite roliga saker framöver :) Nu när det börjat lugna ner sig lite så kmr massa skit ikapp en, har tex fått magkatarr pga stress och börjar på att bli lite halvförkyld. Men håller tummarna att jag klarar mig ifrån att bli sjuk..

Jag, Sanna och Cherié beställde häromdagen partykryssning till Riga i april :) Det är lika bra att passa på å ha roligt så länge man är singel och ung ;) Ska väl förhoppningsvis göra lite andra saker under våren också, men det tar vi då :)

Var även på äventyrsbadet i Örebro (gustaviksbadet) med Therese och Elin i söndags, hade hur kul som helst. Kände mig som ett barn på nytt, tycker det är viktigt att göra nått kul och spontant då och då. Var inte meningen att jag skulle vart med först, men ångrade mig i sista stund och det är jag glad för! :) Tack <3

Måste berömma mig själv också, man kan fan allt om man bara vill! ;)

Nu ska jag återgå till disken och annat skit som man måste göra..

Ha det bra!

//Helle


hgghk

Vårkänslor har jag också, underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0