Vilseledd..

De senaste veckorna har verkligen varit toppen, fast ändå en berg och dalbana.. Jag känner mig jävligt förvirrad och vilseledd, det skulle kunna vara så enkelt, och det är det ibland, med du gör det sååå svårt att veta varken ut eller in. You're hot then you're cold!

Har varit en soft vecka iaf, på tisdan prövade jag på salsa (helt okej, men lite enformigt), sen blev det speedway med malla och killarna, sen åkte vi till bruksmästar'n och åt och sen hem t R och kolla film. Kom i säng två på natten, men vafan man lever bara en gång.

Igår var jag och malla bjudna på "middag", som vi faktiskt blev också :D Goa killar de där, sen blev det lite kalajs också. Dock väldigt lugnt, mkt på grund av skitväder. Men en trevlig kväll med mkt trevligt sällskap =D

Idag har jag vart ledig =) Var upp å kolla fotboll med Tess förrut, sen har jag umgåtts lite med Malin. En riktigt lugn dag som sagt, jävligt skönt!

Helgen kmr bjuda på kalajs, marknad, fira mormor å lite andra stölligheter! :)

En hemlis då: Jag längtar efter å få bli kär, men inte minns jag att det skulle va sååååååå svårt.... Den som får mitt hjärta att slå några extra slag, göra volter, den är fan inte dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0